Optimizarea fluxurilor de producţie vine la pachet cu digitalizarea unei companii şi implementarea soluţiilor IT, iar aceasta vine cu provocări din partea personalului dar şi din partea decidenţilor – cei care pot alege între investiţii în software sau în hardware - un echipament nou.
„Lumea se îndreaptă spre o digitalizare tot mai mare. Transformarea digitală înseamnă însă şi transformarea oamenilor. Aici este problema cea mai mare, nu în cazul soluţiilor tehnice. Noi, furnizorii de soluţii avem ca scop implementarea cu succes a acestora, dar cea mai mare parte a jobului şi cea mai mare provocare o reprezintă transformarea forţei de muncă. România este în coada clasamentului când vine vorba de digitalizare – suntem fruntaşi pe reţelele sociale, dar analfabeţi digital. De acest lucru ne lovim cel mai mult, mai ales în unităţile de producţie unde oamenii preferă alt tip de echipamente în locul unui soft nou“, a spus Bogdan Hebean, managing director, Realworld Eastern Europe, care dezvoltă şi livrează soluţii de gestionare a mentenanţei şi de digitalizare.
El a adăugat că portofoliul Realworld Eastern Europe acoperă domeniul vast al transformării digitale – compania furnizează servicii profesionale şi produse GIS pentru organizaţiile care dezvoltă şi exploatează reţele şi infrastructuri distribuite geografic, precum: telecomunicaţii, alimentare cu apă şi canalizare, transportul şi distribuţia energiei electrice şi a gazului -, iar în prezent acesta este format din aproximativ 10 clienţi, din care jumătate sunt activi în România.
„Este vorba de un soft care permite digitalizarea proceselor de mentenanţă şi întregului ciclu de viaţă al asseturilor companiilor. Vorbim de companii implicate în producţie, dar şi spitale, aeroporturi sau întreprinderi cu asseturi vitale, care trebuie să fie în funcţiune tot timpul. Ne ocupăm de România acum şi ne uităm pentru o extindere în Ungaria, unde am deschis o filială. Noi prin aceste soluţii dorim spre exemplu şi să eliminăm accidentele de muncă. Lucrăm în special cu companii medii, unde sunt mai uşor de implementat astfel de soluţii. Entitatea Realworld Eastern Europe nu are graniţe geografice – avem activităţi în Irlanda, UK, Germania“, a explicat Bogdan Hebean.
Peste 56% dintre companii continuă să funcţioneze în modul reactiv în ceea ce priveşte mentenanţa de bunuri – utilaje, echipamente - în loc să abordeze întreţinerea preventivă, ceea ce conduce, la nivel global, la pierderi de 8 miliarde de USD anual, conform estimărilor Realworld Eastern Europe, companie de integrare de soluţii software, parte a holding-ului olandez Realworld Systems.
Reducerea numărului de defecţiuni, concomitent cu scăderea timpului de intervenţie, cât şi adoptarea tehnologiilor de colectare de date în timp real sunt aspecte cheie în mentenanţă. Astfel, piaţa globală de Mentenanţă Predictivă este estimată să atingă valoarea de 6,3 miliarde USD în acest an şi se află în continuare într-un ritm susţinut de creştere, potrivit unui raport al Market Research Future.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE